Zpětná vazba podniků

Mlsná kavka, Praha 8

„V nouzi se může ocitnout každý z nás, je důležité myslet na ty, kteří na tom zrovna nejsou tak dobře, jako my.“
Přístav 7/ Plovárna, Praha 7

„Máme zkušenost, kdy přišli dva lidé ukrýt se k nám před chladným počasím a využili nejen možnost ohřát si jídlo, ale i vlídnosti vyhřátého interiéru. Dali se do řeči i s klienty našeho centra. ,návštěvníci’ Plovárny se tak vzájemně obohatili.“

Knihkopec, Praha 7

„Jednou přišla paní, která se strašně styděla, což bylo znát na slabém a tichém hlásku a nejistotě jejího vystupování. Byla jsem ráda, že jsem z ní mohla tento stud sejmout tím, že jsem ji vysvětlila, jak mě uspokojuje nápad MM v našem podniku pomáhat a cítit se neodstrčeně. Paní byla velice dojatá. Doporučila jsem pár podniků navíc. Už se nikdy neobjevila, nicméně jsem měla ze setkání tak hezký pocit, že na to asi nikdy nezapomenu.“
Studio Hrdinů, Praha 7

„První pán, co u nás byl na voucher Místní místním, byl hrozně nadšený, už při prvním otevření pokladny se na představení moc těšil a pak nám hrozně děkoval. Měla jsem pocit, že je to něco, co si hrozně dlouho nemohl dovolit.“
Bistro Habibi, Praha 2

„From my experience in gastronomy, I can tell, that every single restaurant can feed at least three people in need every single day and it will not break them financially.“

„Z mé zkušenosti v gastronomii můžu říct, že každá restaurace může nasytit alespoň tři osoby v nouzi každý den a nezhroutí se finančně.“
Kavárna Pražírna, Praha 2

„Je fajn pocit, když můžete někomu takhle přímo pomoci. Pro nás i pro naše zákazníky. Myslíme si, že do potíží se může dostat kdokoli z nás a všichni si zaslouží další šanci.